بتن ریزی سقف وافل

بتن ریزی سقف وافل

   Admin        چهارشنبه, 27 بهمن 1400       مقالات تخصصی سقف وافل
بتن ریزی سقف وافل

 

بتن ریزی سقف وافل

بتن ریزی سقف وافل توسط گروه تولیدی وافل پارس در قالب‌هایی که قابلیت استفاده مجدد را دارند انجام می‌شود. مهندسان همواره در جستجوی بهترین مواد برای سقف‌ها هستند. یک سقف در کنار ایمنی و حفظ سلامت ساکنین، باید دارای وزن مناسب و همچنین استانداردهای لازم باشد. بتن ریزی از روش‌های متداول برای سقف است‌‌. بتن ریزی سقف تیرچه بلوک و بتن ریزی سقف تیرچه یونولیت همگی از گزینه‌هایی است که افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کنند.

ما در این مقاله به بتن ریزی و قیمت بتن ریزی سقف و هر آنچه که باید درمورد این روش پرطرفدار بدانید پرداخته‌ایم‌.

بتن ریزی سقف چیست؟

این ترکیب از سه عنصر کلیدی یعنی ماسه، سیمان و آب مشتق شده است. هنگامی که مخلوط سیمان خشک می‌شود، به ماده‌ای جامد و بادوام تبدیل می‌شود.

همه ما کم و بیش با بتن آشنا هستیم زیرا هر روز و تقریباً در همه جا آن را می‌بینیم. بتن ریزی سقف تیرچه یونولیت و بتن ریزی سقف تیرچه بلوک از روش‌های رایج استفاده از بتن است‌. از بتن برای ساخت جاده‌ها و پیاده‌روها نیز استفاده می‌شود.

همچنین در ساخت بخش‌هایی از یک خانه از جمله کف، سقف، عرشه، دیوارها و موارد دیگر کاربرد بسیار دارد. علاوه بر این موارد، سازه‌های بزرگی وجود دارند که از بتن استفاده می‌کنند مانند سدها، فاضلاب‌ها و پل‌ها.

بتن به طور گسترده برای اهداف مختلف استفاده می‌شود که نشان از مقاومت و ایمنی آن است. گفتنی است که هزینه بتن ریزی سقف و یا دیگر خدمات مربوط به بتن نیز بسیار مناسب است و در برابر ماندگاری آن کاملاً به‌صرفه محسوب می‌شود.‌

مزایای بتن ریزی سقف

بتن ریزی حرفه‌ای و اصولی دارای مزیت‌های متعددی است. بتن یک ماده سخت است که در کاربری بسیار منعطف می‌باشد‌. شگفت‌انگیز است که چگونه یک ترکیب می‌تواند اهداف متفاوتی را انجام دهد که گواهی بر این است که افراد زیادی به بتن اعتماد دارند. موارد زیر تنها بخشی از مزیت‌های بتن ریزی سقف محسوب می‌شوند.

سرمایه گذاری بلند مدت

به عنوان یک فرد آینده‌نگر همیشه باید بلندمدت فکر کنید. آینده همیشه در اولویت است. بتن یکی از بادوام‌ترین سیستم‌ها برای سقف است. سوابق نشان می‌دهد که ماندگاری و مقاومت آنها تا یک قرن ادامه دارد. سایر مصالح سقف تنها می‌توانند کمتر از 50 سال یا گاهی 10 تا 15 سال عمر کنند؛ بنابراین آنها با سقف بتنی قابل مقایسه نیستند.

البته گاهی افراد با سوال‌هایی مانند علت ترک خوردن بتن سقف بعد از بتن ریزی روبه‌رو می‌شوند که گفتنی است این مشکل به هیچ عنوان به بتن مربوط نمی‌شود و به نحوه انجام پروژه بازمی‌گردد.

مقاومت بالا در برابر ضربه

همانطور که قبلاً توضیح دادیم، بتن فقط برای استفاده در سقف نیست. این کاربرد بالا به دلیل توانایی آن در مقاومت در برابر تاثیرات خارجی است. بتن می‌تواند در سخت‌ترین آب و هوا مانند طوفان، تگرگ، برف، بادهای شدید و غیره نیز مقاومت کند. قیمت بتن ریزی سقف نیز در کنار این مزیت‌های درجه یک بسیار پایین و مناسب است.

اگر در منطقه‌ای قرار دارید که مستعد شرایط آب و هوایی دشوار است، بتن می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. همچنین نیازی به نگرانی درباره مشکلاتی مانند علت ترک خوردن بتن سقف بعد از بتن ریزی نیست چرا که با سپردن کار به یک گروه تولیدی حرفه‌ای می‌توانید کاری درجه یک تحویل بگیرید.

مقاوم در برابر آتش

مهندسان ساختمان بر پیشرفت ساخت و ساز نظارت می‌کنند. بتن یک ماده مقاوم در برابر آتش است که آتش را گسترش نمی‌دهد و ساختمان‌ها را بسیار ایمن‌تر می‌کند.

این ویژگی کمک می‌کند که بتن در برابر آتش مقاوم باشد. لازم نیست نگران گسترش آتش در مواقع اضطراری باشید. همچنین برای ساختمان‌های بزرگ که در کنار هم قرار گرفته‌اند، بتن بسیار مفید است و هزینه بتن ریزی سقف برای آنها بسیار به‌صرفه خواهد بود‌. بتن بسیار ایمن‌تر از سایر مواد رسانای آتش است.

تعمیر کم و نگهداری آسان

وقتی می‌گوییم تعمیر و نگهداری کم و آسان یعنی می‌توانید از تمامی مشکلات رهایی پیدا کنید. اگر سقف بتنی دارید نگهداری از آن به هیج‌وجه مشکل نیست. سطح بتن را می‌توان به راحتی با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای مانند واشر فشار پاک کرد. بتن ریزی سقف وافل یک معامله برد برد برای افراد است به شرطی که با مواد درجه یک کار کنند و پروژه را به یک گروه حرفه‌ای مانند گروه تولیدی وافل پارس بسپارند.

با استفاده از خدمات گروه باسابقه وافل پارس دیگر با مشکلات و سوالاتی مانند علت ترک خوردن بتن سقف بعد از بتن ریزی روبه‌رو نخواهید شد. محصولات این شرکت کارکردی مادام‌العمر برای شما خواهند داشت‌‌.

صرفه جویی در هزینه

بودجه یکی از مهمترین ملاحظات و دغدغه‌ها هنگام انتخاب سقف مناسب است. خوبی سقف‌های بتنی این است که نسبت به سایر گزینه‌ها ارزان‌تر هستند. هزینه بتن ریزی سقف بسیار مناسب است و برای همگان قابل استفاده می‌باشد. همچنین ماندگاری بتن نیز بسیار طولانی است و یک سرمایه‌گذار خوب محسوب می‌شود که سبب می‌شود قیمت بتن ریزی سقف بسیار ناچیز باشد.

بهره‌وری انرژی

توانایی ذاتی بتن برای جذب و حفظ گرما در ماه‌های سردتر و در مقابل انعکاس بیشتر گرمای ناشی از اشعه‌های خورشید در تابستان به این معنی است که هزینه‌های گرمایش و سرمایش شما تا حد زیادی کاهش می‌یابد. دانشمندان حتی اخیراً سقف بتنی با قابلیت تولید انرژی خورشیدی نیز ساخته‌اند.

پایداری

بتن اگرچه اغلب به عنوان یک ماده مصنوعی تصور می‌شود اما در واقع یکی از سازگارترین محصولات با محیط زیست است که از برخی از مواد طبیعی تولید می‌شود. همچنین ویژگی‌هایی چون انرژی کارآمد، دوام بالا و راحتی در بازیافت آن را بسیار محبوب کرده است.

علت ترک خوردن بتن سقف بعد از بتن ریزی

یکی از مشکلاتی که در بتن ریزی سقف وافل ممکن است مشاهده شود، ترک خوردن پس از بتن ریزی می‌باشد. علت این امر می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • تكان‌ و حرکت ميلگردها
  • نشست خميري
  • جمع‌شدگي پلاستيك
  • انقباض‌های حرارتي
  • جمع شدگي به علت خشکی

گفتنی است که چنین مشکلاتی به ندرت رخ می‌دهد و البته با رعایت اصول ساخت و ساز و استفاده از مواد باکیفیت از گروه تولیدی وافل پارس به راحتی قابل پیشگیری می‌باشد. بنابراین شما نیز می‌توانید با اعتماد به این گروه حرفه‌ای با آسودگی خاطر از این ماده درجه یک و ماندگار استفاده کنید و تا سالهای سال از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید.

چرا از بتن ریزی سقف وافل استفاده کنیم؟

بتن یک روش سریع و آسان و در عین حال مطمئن و بادوام برای سقف‌ها است. برای کسانی که دغدغه محیط زیست دارند نیز این ماده یک گزینه عالی است. همچنین تمامی افراد در آب و هواهای گوناگون در کشور می‌توانند به بتن ریزی اعتماد کرده و از آن استفاده کنند.

بتن یک مصالح ساختمانی محبوب و پرطرفدار است که همواره مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. همچنین با به کار بردن ابزارهای یک گروه تولیدی معتبر درصد خطا آن به صفر می‌رسد.

با توجه به تمام ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که ذکر کردیم بتن ریزی سقف وافل یک انتخاب کاملاً مناسب است. بتن یکی از محبوب‌ترین مصالح ساختمانی در دنیا است و یک صنعت تولیدی درجه یک می‌باشد که درآمدی در حدود دو میلیارد دلار در سال ایجاد کرده است.

بنابراین اگر به فکر انتخاب یک سقف مناسب هستید، بتن ریزی سقف تیرچه بلوک، بتن ریزی سقف تیرچه یونولیت و دیگر شکل‌های این سازه یک گزینه عالی است. گروه تولید وافل پارس با ارائه محصولات باکیفیت و تضمین شده یک مرکز معتبر برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز شما است.